op zoek naar nieuwe contacten? denk lead generation

Lead generation gebruikt een database van unieke profielen met opt-in adressen van Roularta Advertising. Roularta Lead Generation biedt adverteerders de mogelijkheid aan om business leads te werven, zowel van het B2B als B2C segment.

De ervaring en de sterke merken van Roularta in combinatie met een aanpak gebaseerd op ‘content marketing’ garanderen dat de adverteerder op een snelle en efficiënte manier tal van potentiële klanten kan verzamelen.

Presentatie Algemene voorwaarden 

opt-in profielen

De opt-in profielen binnen de database van Roularta Media Group zijn gebaseerd op:

  • de abonnees van de magazines
  • de deelnemers aan evenementen 
  • de online contacten via de websites

Al deze profielen worden ingedeeld in segmenten die apart aangesproken kunnen worden. Wij bieden content e-letters per (sub)segment aan.

opt-in database

De voordelen van lead generation:

  • Visibiliteit en naambekendheid binnen de doelgroepen van Roularta Media Group
  • Informeren van geïnteresseerden (content, tips, ...)
  • Positionering als expert in een sector of met betrekking tot een bepaald thema
  • Deel uitmaken van de content van een e-letter
  • Database uitbreiden met interessante en geïnteresseerde profielen
  • Concrete en kwalitatieve leads genereren
  • Mogelijkheid tot genereren van opt-ins, afspraken met klanten, offertes, ...
  • Meetbare ROI

targeted content

De lead generation formules:

  • Standaardinlassing (= 1 blok) in een content e-letter: deze inlassing zal leads voor een bepaald product of topic genereren. Een dergelijke content e-letter bevat maximum 3 blokken met content van commerciële partners en minimum 1 editorial item.
  • Dedicated e-letter: e-letter exclusief voor uw bedrijf (en mogelijke partners). Standaard bevat dit pakket min. 2 en max. 3 advertorials voor de klant en 1 editorial (Roularta). Met een dedicated e-letter genereert de klant leads voor verschillende producten, thema's, topics of via verschillende invalshoeken. Ook redactionele leads worden aan de klant bezorgd.
  • Survey: productonderzoek met als doel leads te genereren. U krijgt 5 à 20 gerichte meerkeuzevragen (op de landingspagina) maar Roularta Lead Generation zorgt ook voor de analyse en rapportering.