the future is native

Roularta brengt native advertising die inhoudelijk naadloos aansluit op onze magazines en websites, en geschreven wordt door de journalisten van Roularta Brand Studio. Zo creëren we interessante content op de juiste doelgroepen afgestemd en waarbij de inhoud primeert. De content bijdrage kan ook gevoed worden door experten van de adverteerder of door pakkende getuigenissen die dicht bij de boodschap van het merk aanleunen. 

Op zoek naar inspiratie? Snuister zeker even in onze cases

Succesfactoren voor branded content

8 tips

  1. Bied inspiratie, geef tips.
  2. Geef iets om over te praten.
  3. Probeer de redactionele inhoud aan te vullen.
  4. Zorg voor een passende link (associatie) met de afzender: het merk moet wel relevant aanwezig blijven. 
  5. Wees relevant.
  6. Blijf subtiel over de voordelen van het merk (de content is belangrijker dan de commerciële boodschap).
  7. Zoek een goede balans tussen tekst en beeld. 
  8. Ben je ‘always on’, dan scoor je beter dan campagnegestuurde branded content.

Advies

Wilt u weten aan welke voorwaarden uw native campagnes moeten voldoen?

Contacteer één van de experts van Roularta Brand Studio.