Special Yearly Marketing Survey - maart 2015
Lees: The R-Evolution magazine - Special edition Yearly Marketing Survey - Maart 2015
- 04. Voorwoord/UBA - Luisteren naar de adverteerder
- 05. Voorwoord/The House of Marketing - Geen betere tijd om marketeer te zijn!
- 06. Marketing ZOOM 2014/ Resultaten - Marketeers verliezen macht, maar winnen invloed
- 013. Testimonial/ Nathalie Gemine - De marketeer wordt meer een integrator
- 014. Testimonial/ Thierry Molenaar - Het lokale voedt het internationale
- 015. Testimonial/ Walter Torfs - Solidariteit tussen de generaties
- 016. Testimonial/ Emmanuel Scheenaerts - liever invloed dan macht
- 017. Yearly Marketing Survey 2015/ Resultaten - Marketeers, het is now or never
- 027. The House of Marketing/ Karolien Vanhelden - Marketeers voelen zich een 'native soldier'
- 028. Yearly Marketing Survey 2015/ Mediabestedingen - Meer online
- 030. Rondetafel/ Marketeers onder elkaar - Een kantelmoment voor marketeers
- 034. Rondvraag/ De accenten van de marketeers - 2015 in 6 vragen
- 036. Roularta Media/ Rik De Nolf en Philippe Belpaire - Content blijft core
- 038. UBA/ Simone Ruseler - Adverteerders wensen accuraat mediaonderzoek
Veel leesplezier!