Roularta HealthCare, de allround mediapartner van de gezondheidssector voor zowel B2B als B2C campagnes via alle platformen van Roularta Media Group

06 september 2019

Roularta Media Group verhoogt de service aan de adverteerders, mediabureaus en alle stakeholders binnen de gezondheidssector door alle media-oplossingen in één allround team te groeperen: Roularta HealthCare.

Op herhaalde en toenemende vraag van de adverteerders om zowel hun B2B- als hun B2C-campagnes geïntegreerd aan te pakken, zal Roularta HealthCare vanaf 1 september ook campagnes in de B2C media van de groep voorstellen (magazines en kranten). Op die manier krijgen adverteerders de kans om voor hun allround mediaplannen enerzijds zowel de huisartsen/specialisten, apothekers en andere HealthCare stakeholders te informeren via de B2B print en online platformen van De Artsenkrant, De Apotheker, Belgian Oncology & Hematology News en Ak Hospitals. Anderzijds zullen ze nu in dezelfde adem ook de consumenten via B2C media zoals Plus Magazine N+F, Libelle, Femmes d’Aujourd’hui, Flair N+F, Feeling, GAEL, Knack Weekend, Le Vif Weekend, Bodytalk, Deze Week, De Zondag, Steps en KW kunnen informeren.

Om het bijkomend aanbod inzake B2C campagnes te concretiseren, zal Caroline Blommaert vanaf 1 september als media expert voor de gezondheidssector deel uitmaken van het Roularta HealthCare Team in het BMC (Brussels Media Center) in Evere. Voordien was Caroline media expert in het lifestyle team van Mireille De Braekeleer bij Roularta Media.

Sedert enkele jaren werkt Roularta Media Group intensief aan de verbetering van de customer journey van haar klanten/adverteerders met performante mediakanalen, een hoogkwalitatieve service en een one-stop-shop voor snelle opvolging. Met deze integratie van B2B- en B2C-mediaplatformen binnen Roularta HealthCare krijgen alle mediaspecialisten binnen de gezondheidssector een centraal aanspreekpunt om al hun marketingprojecten efficiënt uit te rollen via doordachte mediaplannen in de meest aangewezen media, zowel in print als digitaal. Dit team doet eveneens beroep op Roularta Brand Studio om creatieve, native en content marketingcampagnes te ontwikkelen. Bovendien beschikt Roularta HealthCare ook over een professionele opnamestudio in de Roularta gebouwen in Zellik, waarmee e-learnings en webinars eveneens tot het volledige 360° aanbod kunnen gerekend worden.

Surf naar www.roulartaHealthCare.be voor alle details.

 

Contact Jan Bamelis
Directeur-Uitgever
Roularta HealthCare

Philippe Belpaire
General manager Roularta Media

Tel +32 2 702 71 71 +32 2 467 56 44
E-mail Jan.bamelis@roularta.be Philippe.belpaire@roularta.be