KompasMedia blaast 1 kaarsje uit
KompasMedia blaast 1 kaarsje uit
KompasMedia, de contentmarketingdivisie van Roularta Advertising, viert vandaag haar eerste verjaardag. In het voorbije jaar lanceerde het team 27 thematische campagnes, verspreid over print en digitale kanalen. Wat alle campagnes gemeen hebben? Inhoud die werkt – omdat ze relevant is, past binnen de maatschappelijke context én gedragen wordt door betrouwbare stemmen.
“Themaspecials zijn voor ons geen eindproduct, maar een strategie,” zegt Christian Nikuna Pemba, Account Director bij KompasMedia. “We zetten in op verhalen die waarde toevoegen voor de lezer én vertrouwen opbouwen voor het merk.”
De campagnes verschenen onder meer in Knack, Le Vif, Flair, Libelle en Plus Magazine, en raakten thema’s als gezondheid, lifestyle, ondernemerschap en duurzaamheid. Ook digitaal vond KompasMedia via storytelling en branded content op de Kompas website zijn weg naar het publiek.
Met groeiende interesse vanuit sectoren als finance, pharma, overheid en educatie, blijft KompasMedia inzetten op sterke, inhoudelijke campagnes. In jaar twee ligt de focus op cocreatie, storytelling en duurzame impact.
