8 experts over de belangrijkste marketingtopics in Z-Advertising

Print

Vanaf maandag 9 mei, start Roularta Advertising met een eigen tv-programma. In Z-Advertising gaat de regie 8 weken lang op zoek naar de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame, telkens geholpen door een expert. 

In de eerste aflevering is dat Nathalie Erdmanis, Head of Sustainability van AG en Ageas. Zij heeft het over het toenemend belang vanduurzaamheid en hoe je daar als merk het best over communiceert. Op 16 mei is Pieter Janssens, CEO van iO, aan de beurt met een aflevering gewijd aan data & advertising en het verdwijnen van de 3rd party cookiesPetra De Roos, Managing Director van LDV heeft het op 23 mei over hoe relevant te blijven in advertising. Cédric Cauderlier, CEO van MTV Networks en winnaar van het BAM Marketing Book of the Year geeft op 30 mei zijn visie over innovatie in digital. Op 6 juni geeft Koen Denolf,Managing Partner van The Fat Lady en BOCA Content Marketer of the Year valabele tips voor uw native advertising strategie. Tom Van den Bergh,  CEO van RCA en auteur van het boek Beyond Brands geeft zijn visie op de toekomst van merken op 13 juni, een week later gevolgd door Hugues Rey, voorzitter van UMA en CEO van Havas Media over de rol die AI in advertising zal gaan spelen in de toekomst. De laatste aflevering is gewijd aan de toekomst van print, op 27 juni met Ulbe Jelluma, Managing Director Europe van Print Power Europe.

Z-Advertising, vanaf 9 mei elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z, ook te bekijken via www.kanaalz.be. 

Trailer

Afl. 1 - Nathalie Erdmanis - Duurzaamheid in advertising

Afl. 2 - Pieter Janssens - Data & Advertising en 3rd party cookies