5 redenen om mediamerken als influencer in te zetten

5 redenen om mediamerken als influencer in te zetten

Waarom het Social Pack van Flair, Feeling en GAEL interessant is voor u als adverteerder? Om véél redenen. We sommen ze graag voor u op.

1. Boost uw merkbekendheid

Onze mediamerken hebben een erg groot bereik op sociale media, en daar kan u van meegenieten. Via Flair, bijvoorbeeld, kan u op bijna 150.000 instagramvolgers rekenen. Gigantisch, nietwaar?

2. Geniet van onze sterke connectie met volgers

Ons bereik is ook erg waardevol. Onze mediamerken hebben betrokken volgers die in interactie treden met onze posts. Geen vluchtig gescroll, wel een heleboel likes, enthousiaste comments, en vrienden die worden getagd. Ook u kan hiervan meegenieten, uiteraard op voorwaarde van een goede match tussen uw merk en onze volgers.

3. Wij zijn een krak in authentieke contentcreatie

Als magazinemerken zijn we experts in het samenstellen van hoogwaardige inhoud voor onze volgers. Voor hen zijn we een vertrouwde autoriteit als het gaat om onderwerpen die hen na aan het hart liggen, zoals mode, beauty, design en lifestyle. Dat vertrouwen in onze posts stelt u in staat om ook vertrouwen in uw merk op te bouwen.  

4. Koppel onze sterke gezichten aan uw merk

We maken het graag persoonlijk. Achter onze sterke merken zitten sterke gezichten, elk met hun eigen expertises en interesses, en die spelen we graag uit. Want een boodschap van een persoonlijke autoriteit, eerder dan van een merk zonder gezicht, resoneert nog sterker met onze volgers.

5. Ons social boost plan als kers op de taart

Bonus: we geven onze organische posts een extra duw in de rug met een social boost. Dat wil zeggen: een gesponsorde post gefocust op uw doelgroep, waarbij we onze eigen volgers uitsluiten. Zo kunnen we heel gericht uw bereik maximaliseren.

Het Social Pack* van Flair (NL/FR) en Feeling/GAEL, dat is …

✔ Branded Instagram post

✔ Verschillende Instagram stories

✔ Doorplaatsing op Facebook

✔ Social boost van 4 dagen

*Op voorwaarde van redactionele goedkeuring

Interesse? Contacteer Mireille voor meer informatie.