Trends Style

Print

Trends Style verschijnt tien keer per jaar en signaleert de lezers van Trends met creatieve kracht “the next big things to do, to wear and to have”. Dit lifestyleblad geeft de lezers het gevoel helemaal ‘mee’ te zijn met wat er in de wereld van mode, design, beauty en food leeft. Door leidinggevenden en ‘gamechangers’ uit de lifestyle‐ business aan het woord te laten, wordt een natuurlijke link gelegd tussen Trends en Trends Style.   Daarnaast is Trends Style een kwalitatieve gids, een leidraad in het leven van drukke  globetrotters die niet de tijd hebben om een halve dag research te doen wanneer ze reizen,  shoppen, eten en ontspannen. Iconen en idolen, events en happenings, society en communities maken onlosmakelijk deel uit van de inhoud van Trends Style. 

Reëel, digitaal en sociaal
Trends Style wordt uitgegeven op kwaliteitspapier en met een geverniste cover en een rechte rug. Het magazine telt 68 tot 100 pagina’s.

Lezerspubliek: liefhebbers van elegantie uit de hogere klasse
Trends Style is een leading lifestylemagazine voor hogeropgeleide mannen en vrouwen met stijl en goede smaak. Raadpleeg de fiche voor meer info.
 

Technische info

Global total footprint
Digitaal
6.732
Print
123.000
VVA
60.3%
Sociale groepen
59.9%

Kerncijfers

  • Taal: Nederlands + Frans
  • Periodiciteit: 10x/jaar
  • Hoofdredacteur: An Bogaerts

  • Verschijningsdag: donderdag

  • Oprichtingsjaar: 2012

  • Oplage: 54.990 exemplaren (Print run Cim Brand Report 2020)

  • Verspreiding onder blister bij Trends-Trends/Tendances
  • Afwerking: geverniste cover, rechte rug