Flair (NL)

Print

Flair is het grootste en leukste mediamerk voor jonge mensen. Flair inspireert en empowert lezers elke week met diverse, inclusieve en optimistische verhalen, met leuke nieuwe beautytrends, modeshoots en budgetvriendelijke toerismepagina’s. Flair helpt lezers te bouwen aan hun self-love door weg te blijven van stereotiepe schoonheidsidealen en door in elk nummer lezers te inspireren om zichzelf te zijn.

Flair biedt lezers de nodige content, tools en platformen aan zodat ze ook elkaar kunnen empoweren. Zo bouwen we samen aan een community van sterke, jonge personen die elkaars stem horen en waar elke stem gehoord wordt. When we empower each other we are more powerful. 

Bovendien zorgt het magazine regelmatig voor leuke verrassingen zoals weekendjes weg, restaurants aan superlage prijzen en leuke goodies.

Flair is eigenzinnig, spontaan, verrassend, toegankelijk en positief. Het energieke merk biedt haar sterke community via print, online, sociale media, Shedeals, events,… op een interactieve manier een houvast om het beste uit het leven te halen!

Met een sterke online community staat interactiviteit centraal in de Flair-beleving: zo’n 7 miljoen page views per maand voor de website, meer dan 350.000 followers nationaal op Facebook, 125.000 volgers op Instagram en meer dan 21.000 op Twitter. (CIM internet 2019)

Ook de typische Flair pocket-formule garandeert keer op keer grote direct response. 
 

Technische info

Global total footprint
Digitaal
2.825.129
Print
567.364
vrouwen
75%
leeftijd
1 op 3

Key facts

  • Taal: Nederlands + Frans
  • Periodiciteit: Wekelijks
  • Verschijningsdag: dinsdag
  • Oprichtingsjaar: 1980
  • Hoofdredacteur: Eva Van Driessche
  • Oplage: 47.973 NL + 28.629 FR (Print run Cim Brand Report 2023)