libelle.be

Libelle: wie kent die naam niet? Al jarenlang is dit sterke merk er zowel voor mama’s als voor oma’s bij wie het familieleven een belangrijke rol speelt. Dat familieleven, die verbinding staat bij het merk centraal: heel wat vrouwen houden er namelijk van om mensen samen te brengen, om voor elkaar te zorgen. De Libelle-vrouw is bij uitstek zo’n vrouw. De baseline ‘zij aan zij’ verklapt ook een beetje dat de Libelle-liefde vaak van moeder op dochter wordt doorgegeven. Sinds jaar en dag kunnen zij bij Libelle terecht voor recepten voor heerlijke taarten, tips voor de bloementuin, diepgaande interviews en nog zoveel meer.

Kiest voor Libelle, dan kiest u voor de kracht van een multiplatform mediamerk met 953.052 gecertifieerde lezers, surfers en kijkers. Behalve het populaire magazine vormen ook het maandblad Libelle Lekker, de Libelle Nest, de specials rond grote momenten, de website, het jaarlijkse Winterfair event, de Shedeals, de social mediakanalen, de doe-boxen, de apps… een baken van vertrouwen voor de Libelle-vrouw.

Naast klassieke campagnes zijn meer dan ooit creatieve formules mogelijk zoals rubrieksponsoring en contentintegratie.

Facts & Figures
Reach#
392.798
Visits
828.527
Page views
1.617.845