De Bijenkorf

In het hoofd en het hart van de Belgische consument

De Bijenkorf wil ervoor zorgen dat de website deBijenkorf.be in de harten en hoofden van de Belgische consumenten komt te zitten. Ze willen hun merk breder bekend maken en het uitgebreide assortiment onder de aandacht brengen. De campagne dient zowel een verhoging van traffic naar de site als conversie op te leveren.

Ons voorstel

Roularta Brand Studio werkte een cross-mediaal partnership uit met redactionele artikels, inspirerende advertorials in print en online alsook activerende kortingspassen.

Oplossingen

5 Van onze magazinetitels -die de doelgroep van de Bijenkorf bereiken- werden geselecteerd, namelijk: Feeling, Knack Weekend, Trends Style, Flair en Libelle. Gespreid over 7 maanden verschenen er 9 online advertorials. In print verscheen een dubbele shoppingpagina met kortingspas in Knack Weekend Black Mode en een dubbele shoppingpagina met coverpas in Trends Style. Beide titels zorgden voor redactionele artikels.