Brabantia
De was doen, but make it fun
Voor een nieuwe campagne rond hun was & droogoplossingen vroeg Brabantia een frisse aanpak met een focus op digitale en social kanalen en een koppeling met influencer ambassadeurs. De content moet authentiek voelen en een band tussen de doelgroep en de waarden van Brabantia (design, duurzaam, plezierig) creëeren zonder ‘te braaf’ te worden.
Social strategie met een vleugje humor
We kozen voor een Social First Pack Flair om het verhaal crossmediaal te brengen. De basis: 6 social video’s rond herkenbare, grappige huishoudsituaties. Het gezin van modeondernemers Valerie en Thomas van Ella x Rapha speelde 6 ludieke wasscènes: van binge-washen na een drukke week tot kampjes bouwen onder de lakens met de kinderen. Dankzij slimme storytelling zijn de producten op een natuurlijke manier in het verhaal geïntegreerd.
Inzicht: authenticiteit werkt
Door de content samen te pushen op de socialemediakanalen van Ella x Rapha en Flair was het engagement hoger en kwamen er ook veel productgerichte comments op de posts. Het toont aan dat authentieke native content een sterke emotionele band met de kijkers, volgers, surfers creëert.
