Trends Family Business

Print

Concept

DEEL PRINT
De newsletter Trends Family Business wordt 10 keer per jaar verstuurd naar een database van meer dan 10.000 contacten van Trends Top. Deze informatieve nieuwsbrief snijdt onderwerpen aan die bedrijfsleiders van familiebedrijven aanbelangen: success stories, best practices, tips voor management en strategie, vragen van experts (fiscaliteit, bedrijfsrecht), vermogensbeheer, networking, agenda,...

• 10 edities per jaar 
• 12 pagina’s op A4 formaat, quadri
• 2 versies (NL + FR)

DEEL DIGITAL
De inhoud van de newsletter wordt volledig hernomen op het platform www.trends.be/familybusiness. De inhoud van het digitale platform wordt ook regelmatig aangepast aan het nieuws uit de sector. 

DEEL REDACTIONEEL
Herneming van het centrale dossier van de newsletter op de volledige oplage van Trends (57.500 exemplaren). (Herneming zonder pavé). Herneming gepresenteerd 1 week voor de effectieve publicatie van de newsletter.
 

DEEL KANAAL Z

  • 5 minuten durende uitzending gewijd aan het familiale ondernemerschap
  • 1x/maand bij verschijning van de print newsletter (verschijning van reportage 1 op donderdag, reportage 2 op vrijdag en compilatie in het weekend)
  • thematisch: het onderwerp van het hoofddossier van de newsletter 
  • modulaire integratie van quotes van een expert
  • verspreiding van video's zonder de aanwezigheid van partners op het digitale platform 
  • tonen van de uitzendingen Z-Family op trends.be 

Sponsorvoorstel

GOLD SPONSORING:

PRINT:

  • aanwezigheid van logo op de cover van de print newsletter
  • aanwezigheid van een advertentieblok in de print newsletter 
  • redactionele aanwezigheid via de "Advies van de expert" pagina waar de partner zijn visie kan geven op een specifiek thema
     

     

DIGITAL:

  • aanwezigheid van banners op het digitale platform www.trends.be/familybusiness 
  • het advies van de expert uit de print newsletter wordt hernomen op het digitale platform 

MULTIMEDIA:

  • aanwezigheid en expertise van de partner door middel van de reportages Z-Family

COMMUNICATIE:

  • aanwezigheid van het logo van de partner in de crossmediale campagne (print/e-mailing)

BUDGET: €150.000

SILVER SPONSORING:

PRINT:

  • aanwezigheid van logo op de cover van de print newsletter
  • aanwezigheid van een advertentieblok in de print newsletter 
  • redactionele aanwezigheid via de "Advies van de expert" pagina waar de partner zijn visie kan geven op een specifiek thema

DIGITAL:

  • aanwezigheid van banners op het digitale platform www.trends.be/familybusiness 
  • het advies van de expert uit de print newsletter wordt hernomen op het digitale platform  

COMMUNICATIE:

  • aanwezigheid van het logo van de partner in de crossmediale campagne (print/e-mailing)

BUDGET: €60.000

ROULARTA MEDIA
Z.1. RESEARCHPARK, 120/B-1731 ZELLIK
T + 32 2 467 56 11
WWW.ROULARTAMEDIA.BE