advertorial

Print

advertorial

Adverteerders kunnen in de Roularta-magazines hun reclameboodschap brengen onder de vorm van een artikel of een reportage waarvan de inhoud door de adverteerder zelf bepaald wordt.

Algemene spelregels

  • De publireportage onderscheidt zich duidelijk van de redactionele pagina’s.
  • U bepaalt zelf het aantal pagina's.
  • U bepaalt zelf de inhoud 
  • Het materiaal wordt door de adverteerder aangeleverd of kan worden opgemaakt door onze afdeling Custom Media. In dit geval brengen wij een technische kost in rekening (tarief op aanvraag) 

spelregels

News & Business: Knack, Le Vif/L'Express, Knack Focus, Le Vif Focus, Sport Magazine (N+F), Trends-Trends/Tendances (N+F), Datanews (N+F), Grafisch Nieuws (N+F), M&C (N+F), Verpakking&labelmagazine (N+F)
Women: Libelle, Femmes d'Aujourd'hui, Flair N, Flair F, Feeling, GAEL, La Maison Victor, Knack Weekend, Le Vif Weekend, Nest (N+F), Trends Style (N+F), Plus Magazine (N+F)

  • Label Advertorial of Publireportage (N+F), min. font 11 pt
  • Label verplicht bovenaan, zowel voor een enkele pagina als voor een spread
  • Gebruikte typo en kolomstructuur moeten verschillend zijn van de redactioneel gebruikte lettertypes
  • Logo van de klant moet verplicht vermeld worden, op elke spread
  • Advertorials bevatten minstens 50% tekst
  • Plaatsing: de plaatsing in een relevante content is gewenst, maar kan niet gegarandeerd worden

 

tarief & realisatie

Tarief is idem officieel reclametarief.

Roularta Media kan instaan voor de realisatie: prijs op aanvraag